News
Data Temat
2014-04-11 06:30 Na zdrówko zapomniałam o snie napisać, spię dobrze nie m
2014-04-11 05:41 to dopiero 4 dzien stosowania tej metody, a wygladalo to juz
2014-04-11 04:42 nie wazne czy modne czy nie, ty masz sie czuc w tym dobrze.n
2014-04-11 03:43 bo tak pięknie się układają, Bóg nie żałował Pani ur
2014-04-11 02:39 ktos moze chetny do wspolnego biegania na prawobrzezu?
2014-04-11 01:39 IRA hej
2014-04-11 00:19 Fanka hej
2014-04-10 22:52 Ja jestem szczęśliwa w małżeństwie i bardzo się staram
2014-04-10 21:39 ??
2014-04-10 20:04 Manta_ma, w \najgorszym\ wypadku ani się nie obejrzysz, a z
2014-04-10 18:51 Polecam Pana Dominika!
2014-04-10 17:47 To super,że odbedzie się taki pokaz.
2014-04-10 16:55 Fanka dzieki za odpowiedz.
2014-04-10 15:54 BIOSILK po umyciu a nalepiej codziennie na suche lub mokre w
2014-04-10 15:06 do LadyD
2014-04-10 14:19 Pozdrawiam i życze zdrowia ;]
2014-04-10 13:34 Ostatnio w ogóle kiepsko się czuję :
2014-04-10 12:47 Miałam identycznie po bromergonie.
2014-04-10 11:59 Z tymi wypiekami mam identycznie!
2014-04-10 11:05 Ja tez polecam panią Monikę z salonu kleopatra
2014-04-10 10:18 Schudnę coś,potem mam długie zastoje wagi, na pewno przez
2014-04-10 09:28 Ja za to nię mogę się doczekać okresu, przed okresem jes
2014-04-10 08:36 hmmm.bezowe,brazowe dodatki ok......
2014-04-10 07:31 czesc,
2014-04-10 06:35 Napisałam do Ciebie jeszcze raz, bo w tych paru słowach zn
2014-04-10 05:24 Dieta u lekarza to NIE anoreksja.
2014-04-09 18:18 Jak pójdziemy do dentysty to być może UMRZEMY NA FOTELU B
2014-04-09 17:31 STING - FIELDS OF GOLD
2014-04-09 16:45 Obciela mi wlosy fantastycznie, dawno tak zadowolona nie byl
2014-04-09 15:55 W sobote tam chyba się obcinam i nie wim czy tam iść !!!
2014-04-09 15:07 I jest swietny, ma takie wyczucie w palcach ze przed operacj
2014-04-09 14:17 Ewentualnie gdybyście mogły polecić kogos z tego salonu b
2014-04-09 13:29 czy matowe??
2014-04-09 06:45 Tymrazem jestem z wami moje miłe
2014-04-09 06:00 hej,dziewczyny,tez bym chciala zmniejszyc cycki!!!zawsze mia
2014-04-09 05:12 Tylko , który Ksiądz zagląda na damskie forum dyskusyjne?
2014-04-09 04:31 nie wiecie ile mógł bym potem zarabiać i czy są jakieś
2014-04-09 03:49 U mnie jutro pierwsza lewatywka
2014-04-09 03:07 hello
2014-04-09 02:24 rozumiem, ze nigdy nie srobowales/as glodowki dluzszej niz 2
2014-04-09 01:42 mąż wyjeżdża za granicę więc jest to dość trudne os
2014-04-09 01:02 mam wyksztalcenie i swietnie znam angielski.
2014-04-09 00:21 Byłam w Carlo Biani na Wawelskiej kilka miesięcy temu u wy
2014-04-08 23:39 Widzę dużą różnicę choć to dopiero trzeci dzień.
2014-04-08 22:57 Ja też kiedyś ok 5kg przez 7 dni schudłam.
2014-04-08 22:15 taka sobie imitacja mózgu, co?
2014-04-08 21:31 http://www.youtube.com/watch?v=97e8nBKpfBc
2014-04-08 20:36 Podstawka z zasilaczem działa jak ładowarka akumulatorków
2014-04-08 19:52 Ćwiczę na najlżejszym obciążeniu bo też chcę spalić
2014-04-08 18:47 http://www.youtube.com/watch?v=iGn3_aek9tk&fe ature=chan